Ana Sayfa » » Doksanlar Dizi Müzikleri Cengiz Kurtoğlu Dinle

Doksanlar Dizi Müzikleri Cengiz Kurtoğlu Dinle

Yazar Unknown on 26 Haziran 2013 Çarşamba | 12:36


Doksanlar  Dizi Müzikleri Cengiz Kurtoğlu  Dinle,Doksanlar Dizi Müziği şarkı Sözleri 90lar Dizi Müzikleri 90 lar dizisi şarkıları 90 lar dizisi cengiz kurtoğlu 90 lar dizisi müziği cengiz kurtoğlu 90lar dizisi jenerik müziği

Birol Güven Dizide 90 lı yılların en çok sevilen sanatcısı Cengiz Kurtoğlunun şarkılarını dizide seslendirmek için Cengiz Kurtoğluyla Bebekte bi cafede buluşarak ondan helallik istedi. Bu durum ise Cengiz Kurtoğlunu Mest etti.


ÖNCE BİRKAÇ DAMLA YAŞ GÖZLERİMDEN SÜZÜLDÜ
İNANMADIM YIKILDIM SENİNMİYDİ BU DÜĞÜN
HIÇKIRDIM SENDELEDİM BACAKLARIM ÇÖZÜLDÜ
YOKSA SEN DEĞİLMİYDİN O UĞRUNA ÖLDÜĞÜM

AKLIMDAN GEÇTİ BİRDEN BÜTÜN DAVRANIŞLARIN 

TAMAMLIYORDUN BENİ AYNIYDI HERŞEYİMİZ
EN BÜYÜK DESTEĞİMDİ SİHİRLİ BAKIŞLARIN
HER ZAMAN YANIMDAYDIN ÇOK MUTLUYDUK İKİMİZ

GÖZLERİM BULUTLANDI BAŞIM ÖNE EĞİLDİ
YALAN DEĞİL OLAMAZ DUYMADIN FERYADIMI
BÜTÜN BU GÖRDÜKLERİM BİRER GERÇEK DEĞİLDİ
BENİM DEĞİLSİN ARTIK BOŞVER UNUT ADIMI

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Ana Sayfa | Fragmanlar |Oyuncular
Copyright © 2013. Doksanlar Dizisi 33. Yeni Son Bölüm izle Tek Parça 34. Bölüm fragmanı - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..